پایان نامه و مقالات رشته اقتصاد

هزینه های اشتغال و رابطه آن با سلامت زنان

هزینه های اشتغال و رابطه آن با سلامت زنان

اشتغال زنان
اثر اشتغال بر سلامت زنان
بیکاری نیروی کار زنان در ایران
مشارکت نیروی کار زنان در ایران
دانلود مقالات رشته اقتصاد
دانلود مقالات اقتصاد
هزینه های اشتغال و رابطه آن با سلامت زنان
هزینه های اشتغال و رابطه آن با سلامت زنان

نرخ مشارکت اقتصادی زنان در ایران مشابه کشورهای توسعه نیافته است در حالی که از نظر میزان سواد و تحصیلات با کشورهای پیشرفته قابل مقایسه است

مشخصات فایل

تعداد صفحات 22
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پایان نامه و مقالات رشته اقتصاد

توضیحات کامل

دانلود مقاله رشته اقتصاد

هزینه های اشتغال و رابطه آن با سلامت زنان

 
چکیده
نرخ مشارکت اقتصادی زنان در ایران مشابه کشورهای توسعه نیافته است .در حالی که از نظر میزان سواد و تحصیلات با کشورهای پیشرفته قابل مقایسه است در این مقاله بحث در مورد یکی از دلایل تناقض است.با توجه به سیاست های برنامه سوم شناخت عوامل موثر بر تقاضای نیروی کار در بنگاه های اقتصادی ضروری به نظر می رسد.نهادهای رسمی بیشترین تاثیر گذاری را بر سطح اشتغال زنان دارند که خود نیز تحت تاثیر نهادهای فرهتگی و اجتماعی وضع می شوند.
 
غالبا خانه داری اشتغال خاص زنان تلقی می شود. حتی اگر آن ها در پایگاه های شغلی همطراز با شوهرانشان شاغل باشند.به همین دلیل مسئولیت های خانوادگی و به ویژه وجود فرزندان خردسال کار آن ها را در خارج از خانه تحت تاثیر قرار می دهد و آن ها را وادار می کند به هر قیمت تعادل لرزان میان تعهداتشان در برابر خانواده و کار را حفظ کنند .نتایجی در پژوهش حاکی از آن است که مشارکت همسر در کارخانه /تحصیلات وی / احساس برابری زوجین در تقسیم کار خانگی و میزان رضایت زنان از شغل خود و انگیزه اشتغال و… نتایج مطلوبی را نشان می دهد.
 
در کشوری چون ایران که در منطقه ی خاورمیانه قرار گرفته مطالعات در زمینه سلامت زنان و عوامل مرتبط با آن در مراحل ابتدایی خود قرار دارد.در یک بخش مقاله تلاش برای از میان بردن خلا موجود در زمینه مطالعه تفاوت های سلامت و بیماری در مورد مادران شاغل و غیر شاغل در سطح شهر تهران است که در چارچوب جامعه شناسی پزشکی و بهداشت انجام رسیده است.
 
 
کلید واژه:

اشتغال زنان

اثر اشتغال بر سلامت زنان

مشارکت و بیکاری نیروی کار زنان در ایران

 
 
مقدمه
بررسی های تطبیقی نرخ مشارکت و بیکاری نیروی کار زنان در ایران با سایر کشورها نشان می دهد که زنان در مشارکت اقتصادی از نرخ بسیار پائین ولی در بیکاری از نرخ بالایی برخوردارند.از این منظر ایران از وضعیتی مشابه کشورهای توسعه نیافته در حالی که به لحاظ چگونگی تحصیلات نرخ ثبت نام مردان و زنان در آموزش های رسمی پیش از دانشگاه مشابه یکدیگر است و حتی در سالهای اخیر بیش از 60 درصد کل ثبت نام کنندگان دانشگاهی زنان را شامل می شود که از این منظر با کشورهای صنعتی و پیشرفته قابل مقایسه است.
 
در جوامع سنتی و تا پیش از وقوع فرآیند صنعت گستری و نوسازی سیاسی اجتماعی و اقتصادی در این جامعه و ساختار روابط بین نهادهای اجتماعی اساسا بر پایه سنت ها تجارب تعیین می شود که از نسلی به نسل بعد منتقل می شود. بر این اساس تقسیم کار بین زنان ومردان نیز بر پایه سنت و جنسیت صورت می پذیرد.از این رو از مردان انتظار می رود با اشتغال به کار در خارج از خانه اسباب معاش خانواده خودرافراهم آورد و زنان با ماندن درخانه ومراقبت کودکان اداره امور منزل شرایطیامن و راحت برای شوهر و سایر اعضای خانواده بپردازند.
 
با این همه چنین الگویی از تقسیم نقش مانع از آن نمی شود که از نیروی کار زنان در مزرعه وکشت وزرع وکار پا به پای مردان برای تولید بیش تر استفاده نشود. در عین حال مردان کمتر در امور خانه داری شرکت می جویند . خستگی و فرسودگی زنان نیز نمی تواند تاثیری در آن داشته باشد.از آن جا که در جامعه سنتی بین محل کار وتولید و یا کار و خانواده فاصله ای نیست و این دو از هم جدا و مستقل نیستند . 
 
زنان نیز غالبا به عنوان زنان خانه دار به مشارکت در کارهای تولیدی روی می آورند نه به عنوان کار کن مستقل ویا مزد بگیرد. همزمانی وقوع نقش ها نمی تواند مانع از ایفای موازی آن ها شود و زنان فرصت می یابند در کار و تولید شرکت جویند و تعهدات ناشی از نقش خانوادگی خود را نیز به انجام برسانند , به همین دلیل و به رغم اضافه بار نقش, زنان کم تر دچار فشار ناشی از تداخل زمانی نقش های دوگانه می شوند, اما به موازات تحول جامعه و جدایی کار از خانواده و تغییر در برخی نهادهای اجتماعی دیگر, از جمله تعمیم آموزش و پرورش رسمی و عالی و تحت پوشش قرار گرفتن دختران جوان, ضرورت و نیاز اقتصادی خانواده ها به کار زنان در خارج از خانه برای استمرار حیات و بقای خانواده و از همه مهم تر نیاز روزافزون جامعه در به کار گیری نیروی کار زنان در بخش صنعت و خدمات که در نتیجه تغییرات ساختاری در بخش های اقتصادی جامعه, اولویت و گسترش بیش تری نسبت به بخش کشاورزی یافته است, تعداد زنان شاغل در بخش های خدمات و صنعت رو به افزایش گذارد
 
 
 
فهرست مطالب
چکیده 2
کلید واژه: 3
مقدمه 3

هزینه معاملاتی و نقش آن در اشتغال زنان 5

مفهوم هزینه اطلاعاتی 6

حمایت از زنان در قانون کار: 6

هزینه رفاهی و تاثیر آن بر اشتغال زنان: 6
مبانی نظری تحقیق: 8
نظریه نقش و رویکرد جنسیتی نقش 9
نظریه نقش: 9

رویکرد جنسیتی نقش 12

1)مروری بر سوابق نظری و تجربی: 13
1)چارچوب نظری تحقیق 14
3)روش تحقیق 15
1-4) ویژگی های جمعیتی پاسخ گویان 16

2-4) سیمای سلامت زنان 17

3-4 ) عوامل تاثیر گذار بر سلامت روانی زنان 17

3-4)عوامل تاثیر گذار بر سلامت جسمانی زنان 18

نتیجه: 19
منابع 20
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود فایل-هزینه های اشتغال و رابطه آن با سلامت زنان

 

پایان نامه و مقالات رشته اقتصاد

پاورپوینت فصل هجدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدل‎هاي معادلات همزمان

پاورپوینت فصل هجدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدل‎هاي معادلات همزمان

پاورپوینت مدل‎هاي معادلات همزمان
پاورپوینت فصل هجدهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی
پاورپوینت فصل هجدهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه دکترحمید ابریشمی
کتاب مبانی اقتصاد سنجی تألیف دامودارگجراتی ترجمه دکتر حمید ابریشمی
پاورپوینت فصل هجدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدل‎هاي معادلات همزمان

دانلود پاورپوینت مدل‎هاي معادلات همزمان ( فصل هجدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه دکترحمید ابریشمی)، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل ماهيت مدل‎هاي معادلات همزمان، خمين‎هاي تورشدار و ناسازگار، مثال‎هايي از مدل‎هاي معادلات همزمان، تورش معادلات همزمان ( ناسازگاري تخمين‎زن‎هاي OLS)، تورش معادلات همزمان : يك مثال عددي

مشخصات فایل

تعداد صفحات 18
حجم 633 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی پایان نامه و مقالات رشته اقتصاد

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت فصل هجدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدلهاي معادلات همزمان، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

ماهيت مدلهاي معادلات همزمان

خمينهاي تورشدار و ناسازگار

مثالهايي از مدلهاي معادلات همزمان

تورش معادلات همزمان ( ناسازگاري تخمينزنهاي OLS)

تورش معادلات همزمان : يك مثال عددي

خلاصه

 

توضیحات:

کتاب مبانی اقتصاد سنجی تألیف دامودارگجراتی ترجمه دکتر حمید ابریشمی از جمله منابع مهم دروس اقتصاد سنجی رشته اقتصاد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هجدهم این کتاب با موضوع " مدلهاي معادلات همزمان " می باشد که در حجم 18 اسلاید، همراه با تصاویر زیبا و فرمول نویسی دقیق تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی توسط دانشجویان رشته اقتصاد مورد استفاده قرار گیرد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود فایل-پاورپوینت فصل هجدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدل‎هاي معادلات همزمان

 

پایان نامه و مقالات رشته اقتصاد

نقش متغیرهای مالی بر مشارکت افراد در بازار سرمایه

نقش متغیرهای مالی بر مشارکت افراد در بازار سرمایه

بازار سرمایه
متغیرهای مالی
توسعه اقتصادی ملی
دانلود مقالات رشته اقتصاد
نقش متغیرهای مالی بر مشارکت افراد در بازار سرمایه
دانلود مقالات اقتصاد
دانلود مقالات اقتصادی
خرید مقالات اقتصاد
نقش متغیرهای مالی بر مشارکت افراد در بازار سرمایه

از دیدگاه نظریه های کلان اقتصادی انباشت سرمایه فیزیکی واقعی شرط لازم (اما نه کافی) برای توسعه اقتصادی ملی است،

مشخصات فایل

تعداد صفحات 5
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پایان نامه و مقالات رشته اقتصاد

توضیحات کامل

دانلود مقاله رشته اقتصاد

نقش متغیرهای مالی بر مشارکت افراد در بازار سرمایه

 
چکیده
از دیدگاه نظریه های کلان اقتصادی انباشت سرمایه فیزیکی واقعی شرط لازم (اما نه کافی) برای توسعه اقتصادی ملی است، لذا انباشت سرمایه به عنوان مهم ترین عامل برانگیزاننده توسعه و رشد اقتصادی در سرمایه گذاری های کلان اقتصادی از اهمیت زیادی برخوردار است. کارکرد مناسب بازار سرمایه می تواند از طریق کاهش هزینه های مبادله حق مالکیت بنگاه ها، کاهش نگهداری دارایی های نقدی، افزایش نرخ رشد سرمایه های فیزیکی، تعیین قیمت وجوه و سرمایه، انتشار و تحلیل اطلاعات، توزیع ریسک اقتصادی، مقابله با ناهنجاری های اقتصادی، مهار تورم و بیکاری و… کارایی سرمایه گذاری و رشد را افزایش دهد.
 
با توجه به اهمیت بازار سرمایه به طور تعجب آوری بسیاری از خانوارها در سهام سرمایه گذاری نمی کنند. نتایج برخی از پژوهش ها نشان می دهد ۵۱ درصد ازخانوارهای امریکایی و ۷۲ درصد از خانوارهای اروپایی در سال ۱۹۹۸ فاقد سهام بوده اند و معمای خود را این چنین مطرح می کنند، چرا بسیاری از خانوارها در بازار سهام مشارکت نمی کنند؟مقاله حاضر در نظر دارد با بررسی تاثیر متغیرهای مالی بر مشارکت افراد در بازار سرمایه از یک سو ادبیات نظری مناسبی را در حوزه تاثیر متغیرهای مالی بر مشارکت افراد در بازار سرمایه در ادبیات پژوهشی کشور فراهم آورد و از سوی دیگر ابزار مناسبی را در اختیار تصمیم گیرندگان بازار سرمایه و سایر محققان قرار دهد.
 
 
 
کلمات کلیدی:

بازار سرمایه

متغیرهای مالی

توسعه اقتصادی ملی

 
 
 
فهرست مطالبی
نقش متغیرهای مالی بر مشارکت افراد در بازار سرمایه 1
چکیده 1
● بازار سرمایه 2

● مشارکت در بازار سرمایه 2

● متغیرهای مالی 3
● نتیجه گیری 4
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود فایل-نقش متغیرهای مالی بر مشارکت افراد در بازار سرمایه

 

پایان نامه و مقالات رشته اقتصاد

بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها

بررسی  اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها

نماد
ترفیع
پیشبرد فروش
موفقیت تجاری
شركت های تولیدی
نمایشگاه بین المللی بازرگانی
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید مقاله و تحقیق رشته اقتصاد
بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها

در این پژوهش به بررسی میزان اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها پرداخته شده است

مشخصات فایل

تعداد صفحات 30
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پایان نامه و مقالات رشته اقتصاد

توضیحات کامل

بررسی  اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها

 
 
چكیده
        در این پژوهش به بررسی میزان اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها پرداخته شده است. جامعه آماری مورد مطالعه، مدیران فروش شركتها و موسسات تولیدی استان خراسان كه حداقل یكبار در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی استان شركت كرده اند به تعداد 313 می باشد. برای انجام این تحقیق از  اطلاعات جمع‌آوری شده از مدیران فروش 76 شركت تولیدی توسط پرسشنامه بهره گرفته شده است. روایی پرسشنامه به طریق محتوایی حاصل گردید و برای پایایی ازمحاسبه ضریب آلفای كرونباخ استفاده به عمل آمد كه نتیجه آن برای پرسشنامه 93/0 بدست آمد. به منظور تحلیل داه ها از آزمون كلموگراف-اسمیرنف، آزمون رتبه علامت دار ویلكاكسون، آزمون  t-استیودنت،ضریب همبستگی اسپیرمن وتحلیل واریانس چند طرفه استفاده شده است.
 
نتایج تحقیق نشان داد كه شرکت در نمایشگاه بین المللی بازرگانی خراسان افزایش فروش شركت كنندگان را بدنبال داشته و منجر به ایجاد نماد و شهرت برای محصولات آنان شده است. همچنین این حضور موجب افزایش اطلاعات شركت كنندگان در مورد رقبا، مشتریان و محصولات جدید شده است، اما  نتایج حاصل از تحقیق این فرضیه را که حضوردر نمایشگاه به جذب مشتریان جدید برای شرکت های تولیدی منجر شده است، مورد تایید قرار نداد. به طور كلی می توان چنین نتیجه گرفت كه حضور در نمایشگاه بین المللی بازرگانی خراسان در کسب موفقیت تجاری واحد های تولیدی شركت كننده موثر بوده است.
 
 
واژه های كلیدی :

نماد

ترفیع

پیشبرد فروش

موفقیت تجاری

شركت های تولیدی

نمایشگاه بین المللی بازرگانی

 
 
مقدمه 
رسیدن به بازارهای گسترده و موفقیت تجاری مستلزم حركت به سوی اقتصاد باز، بكارگیری استراتژی های بازاریابی و نگاه مدبرانه به نیازها و خواسته های مشتریان گوناگون در بازارهای مختلف می باشد. فعالیت های ترفیعی به عنوان یکی از عناصر آمخیته بازاریابی در بر گیرنده تبلیغات، فروش حضوری، پیشبرد فروش و روابط عمومی است كه برای دستیابی به هدف های برنامه فروش مورد استفاده قرار می گیرد(روستا و همكاران،1378، ص324).در این بین، پیشبرد فروش شامل محرك ها و مشوق های كوتاه مدت برای تشویق به خرید یا فروش محصول یا خدمت بوده و شامل طیف گسترده ای از ابزار ترفیعی است كه در جهت برانگیختن واكنش های قوی تر و سریع تر بازار طراحی شده است (همان منبع، ص344). شركت در نمایشگاه های بین المللی جنبه مهمی از پیشبرد فروش در تجارت بین المللی محسوب شده و  این فرصت را فراهم می آورد كه ضمن به معرض نمایش گذاشتن تولیدات و خدمات، مشتریان بالقوه نیز شناسایی شوند(نیازی، 1382، ص 26). 
 
اصولا یك شركت باید برای ارتباطات خود برنامه مدون قابل اجرائی داشته باشد كه در آن هدف ارتباطات، روش ارتباطات، مجریان سیاست های ارتباطی، طرف های مخاطب ارتباطات و نوع پیام مورد توجه قرار گیرد. نمایشگاه یكی از ابزارهای اصلی اجرای برنامه ها و سیاست های ارتباطی شركت ها محسوب می شود. نمایشگاه نقش یك رسانه را ایفا می كند كه در آن شركت كننده با در اختیار گرفتن غرفه و با نمایش محصول خود، به عنوان فرستنده وارد عمل شده و بازدیدكننده نیز حكم گیرنده اطلاعات را پیدا می كند. هیچ یك از وسایل ارتباط جمعی همانند نمایشگاه دارای كاركرد چند بعدی نیست. در نمایشگاه  می توان علاوه بر جذب مشتریان جدید و بهبود مناسبات با مشتریان فعلی، از تغییرات در تركیب و رفتار آنها اطلاع حاصل كرد و ضمن تماس مستقیم با خریداران بالقوه، اطلاعات مورد نیاز در زمینه های چون کیفیت کالا، روش یا طریقه کار با آن، خدمات پس از فروش و …  را در اختیارآنهاگذاشت.
 
 
 
فهرست مطالب
بررسی  اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها 1
چكیده 2
مبانی نظری تحقیق 4

1- اهداف نمایشگاههای بازرگانی 4

1-1)اهداف برگزاركننده 5
2-1 ) اهداف تولید كننده 5
3-1) اهداف بازدید كننده 6

2)جایگاه ارتباطات و تبلیغات در بازاریابی 7

ارتباط نمایشگاه و عناصر آمیخته بازاریابی 3) 7

4) نقش نمایشگاه بازرگانی در موفقیت تجاری 8

3-4) تاثیر نمایشگاه در کسب اطلاعات 10
د-4)تاثیر نمایشگاه درایجاد نماد و شهرت 11

5) عوامل موثر بر حضور موفقیت‌آمیز در یك نمایشگاه 11

اهداف تحقیق 14
فرضیه های تحقیق 14
یافته های تحقیق 16
الف) آزمون فرضیه ها 16
ب) یافته های فرعی 19
فرضیه 4 21

عوامل موثر  بر افزایش اطلاعات شركت كنندگان در مورد رقبا، مشتریان و محصولات جدید: 23

عوامل موثر بر ایجاد نماد و شهرت برای شركت كنندگان: 23

بحث ونتیجه گیری 24
تعریف مفاهیم كلیدی : 26
منابع 28
 
 
 
 
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود فایل-بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها

 

پایان نامه و مقالات رشته اقتصاد

پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدلسازي اقتصادسنجي (II)

پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدلسازي اقتصادسنجي (II)

پاورپوینت مدلسازي اقتصادسنجي II
پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی
پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه دکترحمید ابریشمی
کتاب مبانی اقتصاد سنجی تألیف دامودارگجراتی ترجمه دکتر حمید ابریشمی
پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدلسازي اقتصادسنجي (II)

دانلود پاورپوینت مدلسازي اقتصادسنجي II ( فصل چهاردهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه دکترحمید ابریشمی)، در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تصريح سنجي، رهيافت ليمر در انتخاب مدل، شش دليل مختلف براي تحقيقات تصريح سنجی از دیدگاه ليمر، رهيافت هندري در انتخاب مدل: (LSE) ، شش ملاك براي مدل ساده شده: ( طبق نظر هندري و ريچارد)

مشخصات فایل

تعداد صفحات 23
حجم 657 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی پایان نامه و مقالات رشته اقتصاد

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدلسازي اقتصادسنجي (IIدر قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

تصريح سنجي

رهيافت ليمر در انتخاب مدل

شش دليل مختلف براي تحقيقات تصريح سنجی از دیدگاه ليمر

رهيافت هندري در انتخاب مدل: (LSE)

شش ملاك براي مدل ساده شده: ( طبق نظر هندري و ريچارد)

آزمون‌هاي تشخيص عارضه‌اي منتخب

آزمون‌هاي فرضيات غيرمتداخل

مدل سنت لوئيس

آزمون J ديويدسون- مك كينان

خلاصه و نتيجه‌گيري

 

توضیحات:

کتاب مبانی اقتصاد سنجی تألیف دامودارگجراتی ترجمه دکتر حمید ابریشمی از جمله منابع مهم دروس اقتصاد سنجی رشته اقتصاد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهاردهم این کتاب با موضوع " مدلسازي اقتصادسنجي II " می باشد که در حجم 23 اسلاید، همراه با تصاویر زیبا و فرمول نویسی دقیق تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی توسط دانشجویان رشته اقتصاد مورد استفاده قرار گیرد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود فایل-پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدلسازي اقتصادسنجي (II)