رسانه و علوم ارتباطات

پاورپوینت سلامت الکترونیک

پاورپوینت سلامت الکترونیک

پاورپوینت تعریف الکترونیک
پاورپوینت درباره الکترونیک
پاورپوینت تاریخچه الکترونیک
پاورپوینت کاربرد الکترونیک
پاورپوینت سلامت الکترونیک

دانلود پاورپوینت سلامت الکترونیک

مشخصات فایل

تعداد صفحات 26
حجم 291 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی رسانه و علوم ارتباطات

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت سلامت الکترونیک جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 26 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

كافی است به اطرافمان بنگریم كه زندگی الكترونیكی چگونه همه عرصه های زندگی بشری را یكی پس از دیگری به احاطه خود درآورده و به همراه ویژگی های مثبت و مفید خود اثرات سوء و مخربی را نیز به دنبال آورده است. اگر چه همه اقشار جوامع بشری در سطوح گوناگون از منافع و راحتی های Facilities زندگی الكترونیك بهره مند و یا دست كم از آن سخن به میان می آورند اما كمتر كسی به آسیب های ناشی از همه گیر و فراگیر شدن این پدیده پیچیده و غامض كه ابعاد آن ناشناخته و حیرت انگیز است توجه داشته است.

 

 

عنوان:
سلامت الکترونیکی
پیشگفتار
 زندگی الكترونیكی :E-Life  

 همه چیز الكترونیك  :E-everything 
دكوراژه الكترونیك
 انزوای الكترونیك
بمباران اطلاعات الكترونیك
  خشونت الكترونیك
 پورنوگرافی الكترونیك
اعتیاد الكترونیك


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود فایل-پاورپوینت سلامت الکترونیک

 

رسانه و علوم ارتباطات

پیشینه و نمونه های جهانی آیین نامه های اخلاقی و لزوم تدوین اصول اخلاق حرفه‏ ای روزنامه نگاری

پیشینه و نمونه های جهانی آیین نامه های اخلاقی و لزوم تدوین اصول اخلاق حرفه‏ ای روزنامه نگاری

اخلاق رسانه ای
اصول اخلاق حرفه‏ای
آیین نامه های اخلاقی
دانلود پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی
دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات
نمونه های جهانی آیین نامه های اخلاقی
لزوم تدوین اصول اخلاق حرفه‏ ای روزنامه نگاری
پیشینه و نمونه های جهانی آیین نامه های اخلاقی و لزوم تدوین اصول اخلاق حرفه‏ ای روزنامه نگاری

یكی از عمده ‏ترین پریشانی خاطر مدیران مسؤول حس مسؤولیت و تعهد كامل به مسایل در جامعه و حرفة خود به كار پردازند و اصول اخلاقی حاكم برحرفة خود را رعایت كنند

مشخصات فایل

تعداد صفحات 71
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی رسانه و علوم ارتباطات

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی

پیشینه و نمونه های جهانی آیین نامه های اخلاقی و لزوم تدوین اصول اخلاق حرفه‏ ای روزنامه نگاری

*قابل استفاده برای رشته مدیریت رسانه
 
مقدمه:
یكی از عمده‏ ترین پریشانی خاطر مدیران مسؤول در سطوح مختلف، چگونگی ایجاد بسترهای مناسب بـرای عوامل انسانی شاغل در تمام حرفه هاست تا با حس مسؤولیت و تعهد كامل به مسایل در جامعه و حرفة خود به كار پردازند و اصول اخلاقی حاكم برحرفة خود را رعایت كنند.
 
از نظر تاریخی طبق گزارش مك براید«تدوین هنجارهای اخلاق حرفه‏ای» برای نخستین بار در سالهای دهه 1920 آغاز شد. در حال حاضر تعداد شصت كشور در سراسر دنیا نظام نامه‏های كم و بیش گسترده‏ای را كه اغلب مورد پذیرش خود اشخاص حرفه‏ای قرار گرفته است، پذیرفته اند … از سوی دیگر شمار نظام نامه هایی كه حاوی اصول حاكم بر وظایف و مسؤولیت های ژورنالیستان در قبال جامعه بین‏المللی یا كشورهای خارجی باشد، اندك است… این مسأله برای نخستین بار… در چارچوب سازمان ملل مورد بحث قرار گرفت. بین سالهای 1950 و 1952 كمیسیون فرعی آزادی اطلاعات و مطبوعات، پیش‏نویس نظامنامة بین‏المللی اصول اخلاقی پرسونل اطلاعاتی (Draft International Code of Ethicsfor Information Personnel)را تهیه كرد. در سال 1954 مجمع عمومی تصمیم گرفت روی این پیش‏نویس اقدامی نكند و بعداً آن را به رسانه ها و انجمنهای صنفی آنها ارسال داشت تا آن طور كه مناسب بدانند اقدام كنند.
 
«مادة هشت «اعلامیة اصول اساسی نقش رسانه‏های گروهی در تقویت صلح و تفاهم بین‏المللی، ترویج حقوق بشر و مبارزه با نژادپرستی، آپارتاید و تحریك جنگ (قطعنامه شماره 2/3/9/4 مورخ 1978 كنفرانس عمومی یونسكو) نیز تأکید كرده است: 
«نهادهای حرفه‏ای و افرادی كه در آموزش حرفه‏ای ژورنالیستان و سایر عوامل رسانه های جمعی مشاركت دارند و آنها را در انجام كارهایشان به صورت مسؤولانه كمك می‏كنند، بایستی در مقام تهیه و اجرای قواعد اخلاق حرفه‏ای اهمیت خاصی به اصول این اعلامیه بدهند.»
 
البته باید تهیه و تصویب «پیش نویس قواعد اخلاق حرفه‏ای بین‏المللی» توسط شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد را نیز به فهرست تلاش هایِ انجام شده افزود.
در مقدمة این پیش نویس معتبر جهانی به گونة صریح و جالب براین نكته تأکید شده است كه رعایت موازین اخلاقی نه تنها با مقتضیات حرفة ژورنالیزم و فعالیت رسانه ها منافاتی ندارد، بلكه «معیار رفتار حرفه‏ای» و تضمین بهتر آزادی اطلاعات و مطبوعات است. بر همین اساس در مادة اول بر‏ رعایت دقت و صحت، به موازات احترام به حق مخاطبان بر دسترسی به اطلاعات تصریح شده است. در مادة دوم نیز اولویت منافع عمومی بر امتیازهای شخصی و منافع خصوصی رسانه‏ها و فعالان در آنها مورد توجه قرار گرفته و مصادیقی نیز ذكر گردیده است.
 
حاكمیت كرامت و حیثیت حرفة ژورنالیزم بر هر آنچه مسؤولان رسانه‏ها از كاركنان خود می‏خواهند یا آنان، خود، انجام می‏دهند، به عنوان اصل خدشه ناپذیر در مادة بعد مورد یادآوری قرار گرفته و از جمله بر وجود مسؤولیت در برابر بهره برداری از حق آزادی انتشار، حرمت حریم خصوصی اشخاص و مرز آن با منافع عمومی و حفظ حقوق منابع خبری تأکید شده است.مادة چهارم به لزوم كسب دانش و مهارت لازم برای ارائه تحلیل دقیق و منصفانة حوادث خارجی اشاره كرده و در آخرین ماده نیز ضرورت داوطلبانه بودن رعایت اخلاق حرفه‏ای و عدم دخالت دولت در آن مورد تصریح قرار گرفته است تا یكی از تفاوت های اصلی حقوق با اخلاق نادیده گرفته نشود.
 
 
 
کلمات کلیدی:

اخلاق رسانه ای

اصول اخلاق حرفه‏ای

آیین نامه های اخلاقی

 
 
 
 
 
فهرست مطالب
مقدمه : 2
هدف تحقیقResearch Target: 6
اهمیت تحقیق :Research Importance 7
طرح مسألهFeature Problem: 10
چارچوب نظری تحقیق:Frame Work Of Research : 11
محدود یت های تحقیق Research Limitation : 11

فصل اول:پیشینه و نمونه های جهانی نظامنامه های اخلاقی 13

لزوم دید تدوین اصول اخلاق حرفه ای خبرنگاری 18
اخلاق و انتظارات اجتماعی در كلی ترین حالت خود شامل چهار ارزش زیر می‏شود: 20
1 – صداقت و راستگویی 20
2 – انصاف و برابری 20
3 – امانت داری 20
4 – وفاداری و احساس مسؤولیت اجتماعی. 20
پدیدة اخلاقی، كه اخلاقیات ژورنالیزم متولد آن است، تحت سه مقوله مشخص و كاملاً وابسته به هم قرار می‏گیرد. این سه عبارتند از: 21
1. قضاوت اخلاقی 21
2.    عاطفه اخلاقی 21
3.   اراده و اختیار اخلاقی. 21
اصل اول- حق مردم در دستیابی به اطلاعات: 22
اصل دوم- ژورنالیست باید خود را وقف حقیقت نماید. 23
اصل سوم- مسؤولیت اجتماعی ژورنالیست: 23
اصل چهارم- شرافت حرفه‏ای ژورنالیست: 24
اصل پنجم- دسترسی همگانی و مشاركت: 24
اصل ششم- احترام به حریم خصوصی و حیثیت انسانی: 24
اصل هفتم- احترام به منافع عمومی: 24
احترام كامل به حیثیت ملی جامعه، نهادهای دموكراتیك، عفت عمومی، اخلاق و عرف جامعه را ضروری می‏داند. 24
اصل هشتم- احترام به ارزشهای جهانی و متنوع فرهنگها: 24
اصل نهم-محو جنگ و سایر مصایب فراروی بشر: 25
اصل دهم- برپایی نظم اطلاعاتی و ارتباطی نوین جهانی: 25
اصل طرفداری از استبداد: 26
اصل طرفداری از آزادی: 27

فصل دوم:کدهای جهانی اخلاق ژورنالیزم مشکلات، محدودیت‌ها و پیشنهادها 30

کدهای جهانی اخلاق ژورنالیزم و ارتباطات 32
پیش نویس سند میثاق اصول اخلاقی حرفة‎ ‎ژورنالیزم 43
حقوق و‎ ‎امتیازهای ژورنالیزم 45
مسؤولیت اجتماعی خبرنگار 50
اصول اخلاقی ژورنالیستان و رسانه های افغاانستان (طرح ) 51
منابع: 65
 
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود فایل-پیشینه و نمونه های جهانی آیین نامه های اخلاقی و لزوم تدوین اصول اخلاق حرفه‏ ای روزنامه نگاری

 

رسانه و علوم ارتباطات

بررسی دیدگاه ها و رویکردهای متفاوت درباره نقش رسانه با تشریح نظریه ها

بررسی دیدگاه ها و رویکردهای متفاوت درباره نقش رسانه با تشریح نظریه ها

دیدگاه ها درباره نقش رسانه
کارکردهای رسانه
ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه
تکنولوژی و مدیریت رسانه
انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی
کیفیت برنامه های رسانه ای
دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه
نظریه های تاثیرگذاری رسانه
پایان نامه تاثیرگذاری رسانه
بررسی دیدگاه ها و رویکردهای متفاوت درباره نقش رسانه با تشریح نظریه ها

هدف از این پایان نامه بررسی دیدگاه ها و رویکردهای متفاوت درباره نقش رسانه با تشریح نظریه ها می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 76
حجم 253 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی رسانه و علوم ارتباطات

توضیحات کامل

رسانه کانالی برای ایجاد و برقراری ارتباط است. لیکن نکته ای که درکنار ابزار و تکنولوزی های نوین رسانه ای بسیارحائز اهمیت است "پیام" و نحوه وچگونگی تنظیم آن برای انتقال به مخاطب ازمجرا وکانال های رسانه ای می باشد.

 

هر سازمانی که در متن جامعه پدید می آید باید دارای کارکرد هایی در خدمت جمع و جامعه باشد و چنان تنظیم گردد که بتواند همانند یک تن، به صورت هماهنگ، خدمات خود را به جامعه ای که منشاء و موجود آن است عرضه دارد، سازمان ارتباطی نیز از این قاعده مستثنی نیست. وسایل ارتباط جمعی به لحاظ ویژگی های منحصر به فردی که دارند، می توانند کارآمدترین وسیله برای آموزش مهارت ها، دانش ها و ایده های نو در چارچوب برنامه های توسعه ای باشند. 

 

"استوارت هال" جامعه را به صورت مدار بسته ای تعریف می کند که رسانه های جمعی به عنوان شاهراه در فرآیند هویت بخشی در جامعه نقش پیدا می کنند. وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها به طور معمول با زمان فراغت انسان ها برخورد می یابند و در این تعامل نقش ها و کارکردهایی مختلف برجای می گذارند. رسانه ها هم حرکت و پویائی و سر زندگی را تقویت و تولید می کنند هم رخوت و تنبلی و سستی را.

 

 

 از یک سو احساس های عاطفی، محبت و صداقت را برمی انگیزند و از سوی دیگر احساس زشتی، دشمنی، بی اعتمادی، دروغ و خشونت را زنده می کنند. این کارکرد به طور طبیعی موجب پیدایش تضاد درونی- رفتاری در مقیاس فردی و اجتماعی می شود، در ادامه ابتدا یکی از جامع ترین تقسیمات انجام شده از کارکردهای رسانه نام برده شده و سپس برای جلوگیری از طولانی شدن مباحث و نیز توجه به کانون اصلی مد نظر تحقیق به توضیح سه کارکرد رسانه ها اشاره می کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب 
2-1- مقدمه    14
– -2-2-2- رسانه    28
2-2-2-1- تعریف رسانه    29
2-2-2-2- دیدگاه ها درباره نقش رسانه    30
2-2-2-2-1- دیدگاه افراطی     30
2-2-2-2-2- دیدگاه تفریطی    30
2-2-2-2-3- دیدگاه بینابینی یا معتدل    31
2-2-2-3- کارکردهای رسانه    31
2-2-2-3-1-کارکرد خبری و اطلاع رسانی رسانه    32
2-2-2-3-2-کارکرد آموزشی رسانه    33
2-2-2-3-3-کارکرد تفریحی و سرگرمی رسانه    34
2-2-2-4- ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه    35
2-2-2-4-1- ایده برنامه    35
2-2-2-4-2- نام برنامه    36
2-2-2-4-3- آرم برنامه    37
2-2-2-4-4- لزوم تناسب برنامه37
2-2-2-5- تکنولوژی و مدیریت رسانه    38
2-2-2-5-1 انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی     38
2-2-2-6- طبقه بندی برنامه های تلویزیون     41
2-2-2- 7- کیفیت برنامه های رسانه ای     42
2-2-2-8- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه.43
2-2-2-8-1- نظریه استفاده و رضایتمندی    45
2-2-2-8-2- نظریه انتظارات اجتماعی    47
2-2-2-8-3- نظریه یادگیری اجتماعی یا مشاهده ای    49

منابع
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود فایل-بررسی دیدگاه ها و رویکردهای متفاوت درباره نقش رسانه با تشریح نظریه ها

 

رسانه و علوم ارتباطات

تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن

تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن

تبلیغات تلویزیونی
تحولات تبلیغات در ایران
اثربخشی تبلیغات تلویزیونی
متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی
بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی
دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی
تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن
تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن

در دانلود پایان نامه رشته مدیریت به بررسی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن می پردازیم

مشخصات فایل

تعداد صفحات 212
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی رسانه و علوم ارتباطات

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته رسانه

تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن

 
 
 
چکیده
تبلیغات یكی از موضوعاتی است كه امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباط هستند و از آن تأثیر می پذیرند. پدیده تبلیغ بعنوان یكی از اجزای مؤثر جامعه نقش اساسی در ایجاد و بالفعل كردن نیاز دارد. كار كرد جدید این پدیده تولید نیاز یا به عبارتی آشكار ساختن نیازهای نهفته ای است كه افراد در وضعیت فعلی به آن توجهی ندارند.تبلیغات به شیوه نوین در اوایل قرن 20 و با تغییرات بازار شكل گرفت. تا قبل از آن نقش اساسی تبلیغات تسریع توزیع كالاهای مصرفی بود كه منحصراً توسط گروه معدودی از تولیدكنندگان شناخته شده به كار گرفته می شد. تدریجاً نیاز به تبلیغ برای آگاه ساختن مصرف كنندگان از وجود و مزایای كالاهای مختلف اعم از صنعتی، مصرفی و خدماتی روز به روز افزایش یافت. آنچنانكه تافلر در كتاب فرهنگ مصرف كنندگان چنین پیش بینی و اظهار نظر كرده بود: ((چنان شود كه ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد)). 
 
امروزه این پیش بینی تافلر به عینیت انجامیده است.امروزه تبلیغات در سطح جهانی دیگر صرف آگهی نیست بلكه بیشتر نقش آن تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات كالا و خدمات می باشد. یكی از صنایعی كه كاملاً وابسته به امر تبلیغات می باشد صنعت بانكداری است.تبلیغات بانكی در دنیا فعالیتی نسبتاً جدید است و سابقه آن به آمریكا، انگلستان و ژاپن در دهه 1960 بر می گردد. پس از دهه 1960 و با توجه به شرایط حاكم بر جهان و ایجاد وضعیت رقابتی بین بانكها تدریجاً بانكداران استفاده از تبلیغات بانكی را برای مصارف خدمات مالی خود به مشتریانشان و ترغیب آنها به استفاده از آن خدمات آغاز نمودند.
 
در ایران تبلیغات بانكی به شیوه نوین پیشینه چندان عمیقی ندارد. در دهه های گذشته بانكهای ایرانی برای جذب مشتری از همان شیوه های معمولی تبلیغاتی در مورد كالای مصرفی استفاده می نمودند اما به تدریج به لحاظ ویژگیهای خدماتی آن، از جمله ناملموس بودن تبلیغات به شیوه قدیم دچار مشكلاتی گردید. زیرا برخی از خدمات بانكی را بدون عرضه آنها نمی توان نشان داد و دیگر آنكه تبلیغ متكی به تصویر است و بیشتر خدمات بانكی ویژگی ملموسی برای نشان دادن نداشتند.امروزه به دلیل رقابت شدید بانكی و مشابهت های موجود در فعالیتهای آنان هر بانكی سعی در معرفی خدمات جدید خود – كه تلاش دارد تا مطابق با خدمات استاندارد جهانی باشد – را بعنوان خدمتی برتر عرضه می دارد و سعی می كند از طریق ارایه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب نماید.
 
 
 
کلمات کلیدی:

تبلیغات تلویزیونی

تحولات تبلیغات در ایران

اثربخشی تبلیغات تلویزیونی

متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی

 
 
 
مقدمه:
در كشور ما اثرگذارترین رسانه بر مردم كدام است؟یا بعبارتی دیگر؛ مردم كشور ما بیشتر از كدام رسانه ارتباط جمعی تأثیر می‌پذیرند؟شاید در بدو امر جواب بسیاری از مردم عادی و یا حتی كارشناسان ارتباطات به سؤالات فوق؛ تلویزیون باشد.تلویزیون رسانه‌ای با پوشش گسترده و مخاطبان زیاد است اما آیا براستی با ظهور و شكل‌گیری رسانه‌های جدید ارتباطی مانند؛ اینترنت و ماهواره و ابزارهای نوین ارتباطی مانند؛ SMS و بیلبورد، همچنان رسانه تلویزیون همانند سال‌های قبل دارای اثرگذاری زیاد است؟!و آیا مطبوعات با توجه به توسعه چشمگیرشان از ابعاد محتوا و كیفیت و رشد جمعیت شهرنشینی و طبقه با سواد جامعه كه به تبع آن میزان روزنامه خوانان را افزایش می‌دهد، همچنان در تقابل با رسانه تلویزیون شكست خورده و ضعیفند؟!
مگر نه اینكه امروزه استفاده از اینترنت، ماهواره و مطبوعات و دیگر ابزار نوین ارتباطی به ارزانی ممكن است و دیگر نمی‌توان گفت و نباید اذعان كرد كه تلویزیون به لحاظ استفاده ارزان‌ترین رسانه كشور است!
 
مزیت ارزانی تلویزیون دیگر ارزش گذشته خود را از دست داده است. مطبوعات با ارتقای كیفیت و محتوای خود مشتریان تبلیغاتی بزرگی را جذب نموده و از این طریق قیمت فروش خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای كاسته‌اند.دستیابی به اینترنت امروزه در هر كافی‌نت، كتابخانه و فرهنگسرایی ممكن است و شهروندان در صورت علاقه به استفاده از اینترنت در منزل مسكونی و محل كار خود تنها باید همانند خرید دستگاه تلویزیون هزینه اولیه خرید رایانه را بپردازند و پس از آن به راحتی به اینترنت راه یابند. پیشرفته‌ترین نوع و مدل ماهواره نیز با قیمت نازل البته با كارآیی بالا در دسترس شهروندان قرار دارد.پس خواسته یا ناخواسته باید به تلویزیون بعنوان اثرگذارترین رسانه كشور با دیده شك و تردید نگریست. توجه‌به‌این‌موضوع‌نیزبرای‌این‌تحقیق مفید خواهد بود كه اگر بدانیم سیاستهای نادرست اعمال شده در تلویزیون طی چند ساله اخیر سبب رویگردانی عده زیادی از رسانه ملی شده است، واقعیتی كه انكار آن ناممكن است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
پیشگفتار 2
فصل اول :مقدمات 6
مقدمه 6
1. 1. تعریف و بیان موضوع تحقیق 9
1 .2. ضرورت انجام تحقیق 11
1 .3. اهداف تحقیق 11
1 .4.سئوالات تحقیق 11
1 .14. تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق: 12
 

فصل دوم:تبلیغات تلویزنی و تحولات آن 12

مقدمه 12
تعاریف بازاریابی : 13
خدمات و خدمات بانكی 17
درباره خدمات بانكی دو ویژگی دیگر نیز به این ویژگیها اضافه می شود كه عبارتند از: 18
1- ناملموس بودن (intangibility): 18
2- تفكیك ناپذیری (inseparability) 19
3- غیرقابل ذخیره بودن (inventory): 20
4- ناپیوستگی (inconsistency): 20
5- مسئولیت امانتداری : 21
6- جریان دو طرفه اطلاعات 22
تبلیغات 32
تعاریف تبلیغات: 33
بودجه تبلیغات: 45
1- مزایای تبلیغات تلویزیونی: 49
2- معایت تبلیغات تلویزیونی: 49
ارزیابی : 49
تكنیك كریسپ: 58
تكنیك ترغیبی (داگمار) (Persuasive) : 59
معرفی مدل پیشنهادی و اجزای آن: 62
شركتهای تبلیغاتی: 63
مصرف كننده و عموم مردم 67
آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران 71
از دید شرکتهای تبلیغاتی: 71
خصوصیات تلویزیون 73
اخبار و امور عمومی 77
ارزشهای اجتماعی 77
مقدمه مطالعات انتقادی 96
تلویزیون و مذهب 98
تصویر محوری در برابر كلام محوری 99
تلویزیون و خانواده در ایران 101
به سوی یك تركیب 107
نتایج 111
اثرات وسایل ارتباط جمعی: 112
اثرهای تجربه مصنوعی: 120
اثرهای خشونت تلویزیونی: 120
الگوی اثرهای قدرتمند: 123
 
بخش اول: ارتباط 124
الف- تعاریف – نظریه ها: 124
ب- ارتباط جمعی : 128
(برلو) اجزای ارتباطی خود را بدین شرح توضیح می دهد: 136
1- منبع- رمزگذار: 136
ب) نگرشها: 137
ج) سطح دانش: 137
د) موقعیت منبع در یك سیستم اجتماعی و فرهنگی: 137
گیرنده – رمزخوان: 138
3- پیام: 139
كانال: 139
وظایف وسایل ارتباط جمعی : 147
 
بخش دوم:مخاطب 148
الف – تعاریف – نظریه ها 148
برای تهیه كنندگان و فرستندگان پیام ارتباطی، پذیرش دیدگاه جامعه انبوه، حداقل سه معنی را به همراه دارد: 153
طبقه بندی (مك كوایل)، می باشد كه ابعاد زیر را در بر می گیرد: 157
ویژگی های مربوط به مخاطبان را به هشت بخش زیر تقسیم می كنند: 160
ج- دسته بندی مخاطبان: 173
 

بخش سوم:مخاطب و شیوه استفاده از رسانه 179

(وبستر) سه جریان متفاوت را برای مخاطبان تلویزیونی مطرح می كند كه در جذب و حفظ مخاطبان تأثیر بسزایی دارد: 189
 

بخش چهارم:اقناع و متقاعدسازی مخاطب 191

منابع : 215
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود فایل-تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن

 

رسانه و علوم ارتباطات

پاورپوینت آشنایی با HDSL در شبکه تلفن سيار

پاورپوینت آشنایی با HDSL در شبکه تلفن سيار

پاورپوینت HDSL در شبکه تلفن سيار
دانلود پاورپوینت HDSL در شبکه تلفن سيار
پاورپوینت درباره HDSL در شبکه تلفن سيار
پاورپوینت آشنایی با HDSL در شبکه تلفن سيار

دانلود پاورپوینت آشنایی با HDSL در شبکه تلفن سيار

مشخصات فایل

تعداد صفحات 13
حجم 75 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی رسانه و علوم ارتباطات

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آشنایی با HDSL در شبکه تلفن سيار جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 13 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

امروزه با توسعه شبکه هاي تلفن سيار و ايجاد سايتهاي جديد BTS در مکانهايي که امکانات PCM وجود ندارد و به دليل بعد مسافت تا نزديکترين سالن PCM نياز به استفاده از مودمهاي HDSLو سيستمهاي راديويي احساس ميگردد.
و ديگر اينکه به لحاظ کارائي HDSLها امروزه استفاده از اين    مودمها روزبروز در شبکه هاي ديتا و تلفن سيار بيشترميگرد.اساس کار HDSLهااز آنجاکه از طريق دو زوج    خط تلفن و تبديل اطلاعات بر روي دو زوج سيم به دو مگابيت بر ثانيه وبالعکس انجام ميگيرد سهولت در طراحي سايتها را جهت نصب در ساختمانهاي دولتي و غير دولتي و مراکز تجاري و مکانهاي غير مخابراتي فراهم مي سازد.

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
انواع مودمها
مودمهاي DSL
مودمهاي BASE  BAND
مودمهاي آنالوگ ( مودمهاي معمولي)
انواع DSL هاي ديجيتال
سرعت و ميزان مسافت در مودمهاي DSL
انواع HDSL هاي شبکه تلفن سيار
نمودار مسير ارتباطي HDSL تا مراکز
نمودار ستوني HDSL مراکز منصوبه در تهران

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود فایل-پاورپوینت آشنایی با HDSL در شبکه تلفن سيار